EgyensúlyMinden nap
“Physical fitness is the first requisite of happiness.”

Joseph Pilates

    •  

Mit hozz magaddal?

Laza, kényelmes sportruhát,
amiben könnyedén mozogsz.

Egy törölközőt

amit rá tudsz teríteni a matracra.

Egy hosszú ujjú pólót 
bemelegítéshez és lazításhoz.

Tornacipő nem kell, 
zokniban mozgunk.

 

 

Fogyókúra és Pilates

Nem hiszek a koplalásban, nem is ajánlom senkinek. De...
A tudatosan megtervezett, egészséges fogyókúrát jól tudja kisérni a pilates. Finoman formálja az alakot, javítja a tartást, közérzetet. Önmagában a pilatestől nem fogsz lefogyni, de ha épp fogyókúrázol, akkor nagyon hatékony és látványos kiegészítő mozgás.
 

Kinek ajánlom?

A lényeg, hogy nem kell, hogy fitness lady legyél.
Mozgásszegény, ülő életmódhoz szokott mindannyiunknak. Ha a gép előtt ülsz egész nap… Vannak a csoportjaimban szülés utáni regenerációra érkezők és van 70 év feletti tanítványom, aki már évek óta heti kétszer pilates-ezik. Egy csoporton belül lehetnek különböző szinteken a tanítványok, de ez nem gond, hiszen a feladatokat személyre szabom.

Röviden

A Pilates olyan edzés módszer, melyben a tornagyakorlatok végzése megfelelõ összpontosítással történik. A módszer célja, hogy biztosítsa egészséges erõnlétünk elérését és fenntartását. A gyakorlatok nyújtással egyidejűleg erõsítik a központi izomzatot, kímélve a gerincet és az izületeket, így fejlesztve ki a test megfelelõ stabilitását, a végtagok harmonikus és rugalmas mozgását. J. H. Pilates által közel 100 éve kifejlesztett módszer gyakorlásával hajlékony és rugalmas testre, szép tartásra, feszes izomzatra, jó közérzetre tehetünk szert.
hosszabban

Ezekkel az eszközök dolgozunk

...és ez a reformer